Welcome

Anti Essays offers essay examples to help students with their essay writing.

Sign Up

me mofo Essay

  • Submitted by: rmcubssuck35
  • on December 15, 2008
  • Category: Miscellaneous
  • Length: 424 words

Open Document

Below is an essay on "me mofo" from Anti Essays, your source for research papers, essays, and term paper examples.

current:
• outfit: pj pants and a tshirt
• hairstyle: down.

• jewelry: hairtie on my wrist and studs
• underwear: pink
• nail color: plain shinyness

do you:
• lick yourself: oh yea
• whine a lot: yea
• yell a lot: yup
• have too many friends:yeah.
actually its hard i always wanna do so many things with so many people in a matter of a 2 day weekend!
• want to die: no.

• do drugs: no
• wear dark colors: yup
• dye your hair: yeahh


have you ever:
• worn rainbow: yup
• talked on the phone for over 3 hours: Yup
• left the country:no
• had a party with over 30 people: mhm
• stolen something: yea
• caught something on fire: paper
• wanted to cheat on someone: no.




last person:
• you touched: myself lol. jk.
jazzy
• you talked to: my sister
• you hugged:Brooke
• you instant messaged: cassie


are you:
• understanding: yes
• openminded: ya
• arrogant: no
• insecure: yeah very
• interesting: oh yes
• hungry:always
• smart: i used to be
• moody: oh yes
• childish:yeah
• independent: yes
• hard working: sometimes
• healthy: sometimes
• weird: ya
• difficult: very
• attractive: no
• thirsty: yes
• obsessed: no
• angry: no
• sad: yeah
• happy:kinda
• trusting: yes
• reliable: yes.

• self-disciplined: yeah
• sleepy: very
• lonely: i guess

info about yourself:
• what is your birth name? me
• what is your birthday day? janurary 10
• how tall are you?: 5'7
• shoe size?: 7 1/2
• brothers/sisters?: 1 sister
• what is your favorite store(s)?: a&f, hollister, j-crew, nordstorm, banana republic,a&e,vs...haha i just love to shop
• color? blue and yellow
• soda? ew
• music?: almost everything
• mall?: oakbrooke
• ice cream?: vinalla
• show?: greys anamtomy,girls next door or anything on the history channel haha

in the last 48 hours:
• cried?: mhm
• missed someone? yeah
• yelled at someone?: mhm
• changed your underwear?: yup
• drove somewhere?: mhm
• talked to someone on the phone?: yup
•...

Show More


Citations

MLA Citation

"me mofo". Anti Essays. 15 Dec. 2018

<http://cassandralynndesignllc.com/free-essays/Me-Mofo-27482.html>

APA Citation

me mofo. Anti Essays. Retrieved December 15, 2018, from the World Wide Web: http://cassandralynndesignllc.com/free-essays/Me-Mofo-27482.html